Με την 58η Biennale Τέχνης της Βενετίας να βρίσκεται προ το πυλών (Μαίος 2019), σας παραθέτουμε ένα φωτογραφικό “ρεπορτάζ” από την 57η κατά σειρά Biennale.
Η 57η BinnaleΤέχνης της Βενετίας πραγματοποιηθηκε το 2017 (Μάιος – Νοέμβριος). Η επιτυχία που σημείωσε ήταν τεράστια με τις συμμετοχές να ξεπερνάν σε ποιότητα και πρωτοτυπία η μία την άλλη. Το γεγονός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα καλλιτεχνικά γεγονότα με παγκόσμιο ενδιαφέρον, με τις συμμετοχές να είναι σε εθνικό (και όχι) προσωπικό επίπεδο. Το laifos βρέθηκε στην Βενετία τον Αύγουστο του 2017 και σας παραθέτει ένα μέρος του φωτογραφικού υλικού που διαθέτει από την συγκεκριμένη επίσκεψη.
Παρουσιάστηκαν έργα καλλιτεχνών από 85 χώρες απ΄άκρου εις άκρον της πόλη της Βενετίας, καθώς πλέον οι εκθέσεις και οι παράλληλες εκδηλώσεις απλώνονται και πέρα από τον φυσικό της κι ιστορικό χώρο των Τζαρντίνι. Οι χώρες που έκθεσαν αυξήθηκαν κατά τρεις, με την προσθήκη της Αντίγκουας και Μπερμούντα, της Κιριμπάτι και της Νιγηρίας. Δίκαια λοιπόν θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί πως η Biennale από πλευράς συμμετοχής συναγωνίζεται πλέον τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Να σημειώσουμε ότι έχει προγραμματιστεί και η επίσκεψη του Laifos στην 58η Biennale, και θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για τα φετινά τεκταινόμενα. Μείνετε συντονισμένοι…
Η Ελλάδα συμμετείχε με ένα διαφορετικό έργο, σε σχέση με τις πιο εικαστικές προτάσεις που κάποιος έχει πάντοτε στον νου του για τέτοιου είδους εκθέσεις. Η ιδέα του Γιώργου Δρίβα, σε επιμέλεια του Ορέστη Ανδρεαδάκη, έχει μία πιο περφόρμανς-θεατρική προσέγγιση, πάνω σε ένα θεωρητικό υπόβαθρο που έχει μία κάποια συνάφεια με τις διεπιστημονικές συνάψεις που υπονοεί κι ευνοεί η γενικότερη θεματική της Μπιενάλε. Το «Εργοστάσιο των Διλημμάτων», που είχε ως αφετηρία του την ιστορία ενός χαμένου ντοκιμαντέρ για ένα πείραμα που είχε γίνει προ πολλών δεκαετιών πάνω στην ανθρώπινη συμπεριφορά σε περιστάσεις διλημμάτων, ηθικών, πρακτικών κ.α.
Και οι απαραιτητες selfie…